|
ѕро л≥цей
Ћ≥цей 15 м.„ерн≥гова
|
|
јдреса : 14037, м.„ерн≥г≥в, вул.50 рок≥в ¬Ћ —ћ, 10
“елефон (з кодом ћ“«) : (04622) 5-37-27, 5-37-80
ƒиректор : ∆овтопл¤с ќлена ≤ван≥вна
‘орма власност≥ : державна
“ип навчального закладу :
л≥цей ф≥зико-математичного проф≥лю
|
ƒес¤ть рок≥в минуло в≥д дн¤ заснуванн¤ першого на „ерн≥г≥вщин≥ л≥цею. ÷е - мить
за м≥рками ≥стор≥њ, але дл¤ ≥стор≥њ новоњ ”крањни - це суттЇвий в≥др≥зок часу.
—ьогодн≥ про л≥цей говор¤ть скр≥зь ≥ багато. ¬≥н був створений в той час, коли
сусп≥льством була ч≥тко усв≥домлена потреба у вихованн≥ ≥нтелектуальноњ ел≥ти
держави, розвитку талант≥в ≥ зд≥бностей найб≥льш обдарованоњ частини шк≥льноњ
молод≥ ¤к майбутн≥х творц≥в нових технолог≥й, здобувач≥в нових знань. «а дес¤ть
рок≥в, що минули з часу в≥дкритт¤, л≥цей став ц≥кавою ц≥л≥сною педагог≥чною
системою розвитку обдарованост≥ учн≥в. ѕри чому такою системою, ¤ка пост≥йно
нарощуЇ св≥й потенц≥ал науково-практичноњ д≥¤льност≥, виховуючи кожного л≥цењста
¤к творчу ≥нтел≥гентну особист≥сть. Ћ≥цей сьогодн≥ - це експере-ментально-пошукова
лаборатор≥¤ з апробац≥њ нового зм≥сту осв≥ти з математики, ф≥зики, х≥м≥њ, б≥олог≥њ,
≥нформатики, економ≥ки. —аме з цих проф≥л≥в розвивають своњ зд≥бност≥ л≥цењсти. «
самого початку вс≥ намаганн¤ педагог≥чного колективу були спр¤мован≥ на розробку
ц≥л≥сноњ осв≥т¤нськоњ програми ≥ стратег≥й, що дозвол¤ють активно розвивати
творчий потенц≥ал кожного учн¤. ƒес¤тир≥чне досл≥дженн¤ проблем розвитку
творчоњ обдарованост≥ переконало, що включенн¤ л≥цењст≥в разом з науковц¤ми у
досл≥дженн¤ актуальних наукових проблем значно п≥двищуЇ ≥нтерес
старшокласник≥в до творчоњ д≥¤льност≥, розвиваЇ њхню у¤ву, ≥нтуњц≥ю, ориг≥нальн≥сть
мисленн¤. ѕедагог≥чна система л≥цею доповнюЇтьс¤ такою важливою сферою, ¤к
науково-досл≥дницька робота, ¤ка виступаЇ таким же основним компонентом
ц≥л≥сного навчально-виховного процесу, ¤к навчальний процес ≥ виховна робота.
“аким чином, л≥цей - перша сходинка в п≥дготовц≥ майбутн≥х досл≥дник≥в, науковц≥в.
—ьогодн≥ л≥цей зв≥туЇтьс¤ перед ус≥ма, хто тод≥, на злам≥ украњнськоњ ≥стор≥њ, дов≥рив
педагогам, вченим бути першими у пошуках шл¤х≥в формуванн¤ майбутньоњ ел≥ти
нашоњ держави, у п≥дготовц≥ шк≥льноњ молод≥ до науковоњ д≥¤льност≥, у вихованн≥ њњ
справжн≥ми патр≥отами р≥дноњ ”крањни.
ƒан≥ про л≥цей :
ћова навчанн¤ : украњнська
ћови, ¤к≥ вивчаютьс¤ факультативно : рос≥йська
≤ноземн≥ мови : англ≥йська
Ќа¤вн≥сть клас≥в з поглибленим вивченн¤м окремих предмет≥в - ≥снують
≥льк≥сть (в %) випусник≥в 2002 року вступивших до вищих
навчальних заклад≥в III - IV р≥вн¤ акредитац≥њ : 99
≥льк≥сть учн≥в : 1780
≥льк≥сть вчител≥в : 120
ƒан≥ про комп'ютер≥зац≥ю навчального закладу :
≥льк≥сть комп'ютер≥в : 16 з них PC Pentium : 8
Ќа¤вн≥сть п≥дключенн¤ до Internet : н≥
Ќазви комп'ютерних програмних засоб≥в навчанн¤, ¤к≥ використовуютьс¤ в навчальному процес≥ : Microsoft Office, Lexicon, програмно-методичн≥ комплекси : п≥лотн≥ школи , педагог≥чн≥ програмн≥ засоби по курсу середньоњ школи (≤нститута ≥нформац≥йних технолог≥й )
Ѕ≥бл≥отечний фонд :
≥льк≥сть книг, брошюр, журнал≥в (прим≥рник≥в) : 103283
у тому числ≥ п≥дручник≥в - усього : 70683
з них дл¤ :
1 - 4 клас≥в : 24200
5 - 9 клас≥в : 23893
10 - 11(12) клас≥в : 22390
≥льк≥сть найменувань пер≥одичних видань : 21
¬ заклад≥ Ї ф≥зкультурний зал; басейн; њдальн¤; майстерн≥ з обробки металу, з обробки деревени, з обробки тканини
|
|
√ар¤ч≥ новини |
|
|